نمایشگاه سنگ & سرامیک (ایتالیا)

نمایشگاه سنگ & سرامیک  (ایتالیا)

نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomacc) در یک نگاه

در نمایشگاه سنگ ورونا تمام دست اندرکاران سنگ مرمر، تولید کنندگان ماشین آلات و ابزار سنگ، دست اندرکاران بخش ساختمان، طراحان و آرشیتکت ها از تمام دنیا می آیند تا کارهایشان را به نمایش بگذارند.

با وجود سیستمی کاملا پیشرفته و یکپارچه که در این نمایشگاه وجود دارد، ارتبات بین  تولید کنندگان و  خریداران به راحتی انجام میپذیرد. هیات های زیادی که از خارج میایند نیز میتوانند به راحتی از تمامی نوآوری های خدماتی و تکنیکی بازدید به عمل آورند.

از نکات قابل توجه این نمایشگاه، حضور ۵۶ کشور با بیش از ۱۵۰۰ غرفه، بیش از ۵۶۰۰۰ گردشگر و بازدید کننده ی حرفه ای از ۱۳۳ کشور و حضور بیش از ۱۳۰۰ معمار و طراح میباشد.

شایا سفر افتخار دارد، برنامه سفر و بازدید شما از این نمایشگاه مهم بین المللی را با همکاری پارتنر ایتالیای خود اکمپرا تراول تنظیم نماید چنانچه تمایل سفر به صورت گروهی داشته باشید شایا سفر این آمادگی را دارد تا تور اختصاصی برای شما برگزار نماید.

زمان نمایشگاه: 25-28 سپتامبر 2019                 تورهای مربوطه

 

¤———————¤

نمایشگاه کاشی و سرامیک بولونیا (Cersaie)

 یکی از نمایشگاه های تجاری برجسته برای صنعت ساختمان و تجهیزات حمام به شمار می رود. این نمایشگاه به عنوان مهمترین نمایشگاه برای فعالان این صنعت در نظر گرفته می شود و جایگاهی است که جدیدترین مجموعه ها ارائه خواهند شد و فناوری های جدید و راهکارهای طراحی به نمایش در خواهند آمد. بخش های اصلی که در معرض نمایش قرار می گیرند، عبارتند از کاشی سرامیک، تاسیسات بهداشتی، تجهیزات حمام، شومینه ها، سنگ های سرامیک، کاشی های آشپزخانه، مواد خام و تجهیزات مخصوص سرامیک، مواد و ابزار برای تاسیسات هستند. هر شخصی که می خواهد در مورد راهکارهای جدید طراحی، روند ها و فناوری، طراحی داخلی و معماری بیشتر بداند، نباید این رویداد را از دست دهد.

صنایع تحت پوشش نمایشگاه کاشی و سرامیک ایتالیا (Cersaie 2018):
کاشی و سرامیک های کف و دیوار و مواد خام و تجهیزات لازم برای تولید سرامیک
کفپوش و دیوارپوش های غیرسرامیکی
تجهیزات توالت و حمام و تاسسیسات بهداشتی
شومینه ها، اجاق های سرامیک، کاشی های آشپزخانه
تجهیزات و مبلمان سرویس و حمام
ابزار و مواد لازم برای نصب محصولات سرامیکی


 

بازدید کنندگان نمایشگاه کاشی و سرامیک ایتالیا (Cersaie 2018):
مهندسین معمار و طراحان داخلی
نمایندگان، ارائه دهندگان، خرده فروشان و عمده فروشان
پیمان کاران، تعمیرکاران و مشاوران ساختمان سازی
تولیدکنندگان و نصابان کاشی و سرامیک
تهیه کنندگان مواد خام و تجهیزات، تولیدکنندگان کاشی و سرامیک

شایا سفر افتخار دارد، برنامه سفر و بازدید شما از این نمایشگاه مهم بین المللی را با همکاری پارتنر ایتالیای خود اکمپرا تراول تنظیم نماید چنانچه تمایل سفر به صورت گروهی داشته باشید شایا سفر این آمادگی را دارد تا تور اختصاصی برای شما برگزار نماید.

         

۵ مرداد ۱۳۹۷

نظرهای کاربران

تاکنون نظری ثبت نشده است! شما اولین نفر باشید...

مطالب پیشنهادی